Cu un capital de experienta de peste 14 ani, am reusit sa construim o afacere de succes. Pentru noi, viitorul inseamna perfectionare continua, inovatie in tehnologie, dedicare profesionala, o lume interconectata.
In conditiile globalizarii economiei mondiale si alinierii tarii noastre la cerintele Uniunii Europene, pe piata romaneasca s-a conturat tot mai mult necesitatea de a furniza produse si servicii de un inalt nivel calitativ, ca raspuns la cresterea exigentelor clientilor si a concurentei.
Pentru a ne mentine in competitie cu firmele care au un obiect de activitate asemanator, fiind constienti ca vor reusi sa supravietuiasca numai acele societati care se pot adapta rapid cerintelor in continua schimbare, organizatia noastra considera ca obiectivul sau principal este “satisfacerea tuturor cerintelor contractuale ale clientilor nostri, respectarea termenelor convenite si obtinerea unor preturi cat mai atractive, toate acestea obtinand-se pe baza respectului si sinceritatii fata de client”.
In acest sens, Directorului General al ICS NET, caruia ii revine intreaga responsabilitate si autoritatea pentru atingerea obiectivelor propuse, a hotarat implementarea, certificarea si mentinerea unui SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL CALITĂŢII, MEDIULUI, SĂNĂTĂŢII ŞI SECURITĂŢII OCUPAŢIONALE in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001: 2005, SR OHSAS 18001:2008 aplicat domeniului de activitate al organizatiei noastre.
Principiile pe care se bazeaza activitatea ICS NET sunt:
Obiectivele strategice ale ICS NET sunt:
Pentru respectarea principiilor si atingerea obiectivelor firmei, managementul la cel mai inalt nivel se implica direct si se angajeaza pentru asigurarea respectarii si depasirii cerintelor clientilor nostri, respectarea cerintelor legale, prevenirea poluarii, un angajament de prevenire a ranirilor si imbolnavirilor si imbunatatirea continua a eficacitatii Sistemului de Management Integrat.
In acest scop a fost desemnat un Reprezentant al Managementului cu responsabilitati in asigurarea implementarii si imbunatatirii Sistemului de Management Integrat. Acesta asigura si relatia la varf cu clientii,